fbpx

Učenje ne mora da bude mučenje!

O SEMINARU

Brzo čitanje je dvodnevni seminar tokom koga ćeš povećati svoju brzinu čitanja za barem 80% uz jednako ili veće razumevanje pročitanog, i usvojiti tehnike za efikasno i ubrzano učenje.

Rezultati treninga su vidljivi već na samoj edukaciji, jer se eliminacijom najčešćih grešaka u čitanju i kondicionim treningom brzina čitanja gotovo neposredno duplira. Po odslušanom seminaru je značajno ispoštovati program vežbanja od 20 minuta dnevno u trajanju od tri nedelje, kako bi savladane veštine prešle u naviku, a kondicija se fiksirala.

Ubrzano čitanje je veština koja ubrzava usvajanje svake druge veštine!

BRZO ČITANJE

Osnovne i napredne tehnike brzog čitanja

Tehnike za čitanje različitih tipova literature

Jača fokusiranost i dublja pažnja

Organizacija učenja

Strategija obnavljanja

Psihologija uspeha

19.-20.NOVEMBAR 09-15H
SENJAK, BEOGRAD

Brzo čitanje

Veština pomoću koje ćeš čitati duplo brže sa istim razumevanjem.

Kako funkcioniše tehnika brzog čitanja?

Čitanje je poput trčanja. Mnogo zavisi od forme i kondicije. Tehnike ubrzanog čitanja su bazirane na razvoju percepcije i optimizaciji motorike očiju, a zatim se oslanjaju na produbljivanje kondicije u čitanju kroz vežbe takta i brzine.

Rezultati treninga su vidljivi već na samoj edukaciji, jer se eliminacijom najčešćih grešaka u čitanju i kondicionim treningom brzina čitanja gotovo neposredno duplira.

Sposobnost pravilnog usvajanja informacija je valuta budućnosti.

Svrha učenja, svakog vida učenja, je da vas učini bolje adaptiranim za budućnost. Pravi trenutak za razvijanje veštine brzog čitanja je bilo koji period života u kome imate potrebu za aktivnim čitanjem ili učenjem. Osobe koje vladaju tehnikama efikasnog učenja će lakše i sa manjim utroškom vremena proći kroz obrazovanje koje je pred njima i postići bolje rezultate kako u školskom i poslovnom domenu, tako i u svim sferama ličnog interesovanja.

Organizacija učenja

Vreme i energija su tvoji najvredniji resursi.

Zašto je bitna organizacija u učenju?

Uz pravilnu organizaciju vremena i gradiva, ne samo da ćeš uštedeti vreme, već ćeš naučiti da pravilno raspodeljuješ svoju energiju radi maksimalne efikasnosti u učenju.

Usvojićeš strategije obnavljanja i razumeti vrednost pauze. Naučićeš da se boriš sa prokrastinacijom i da prevaziđeš odlaganje.
Steći ćeš razvojni mentalni stav, više samopouzdanja i motivacije u čitanju i učenju.

Tvoje slobodno vreme će zaista postati slobodno.

ORGANIZACIJA PROGRAMA

  • 12 sati uživo edukacije – „Brzo čitanje“ je dvodnevni vikend seminar u trajanju od 12 sati (6 sati po danu)
  • Za koga je edukacija – seminar je namenjen srednjoškolcima, studentima i odraslima u procesu stručnog usavršavanja
  • Termin – seminar će se održati u Beogradu u subotu i nedelju 19. i 20.novembra od 09-15h
  • Rezultati se postižu kroz praksu – Seminar obuhvata teorijsku osnovu za razumevanje veštine brzog čitanja, kao i praktične vežbe za razvoj tehnike
  • Program vežbanja – Pored pohađanja edukacije, potrebno je da ispoštuješ zadati program vežbanja u trajanju od 21 dana radi potpunog usvajanja veština i formiranja navike
  • Materijali – U okviru seminara dobijaš priručnik, program vežbanja i sve potrebne propratne materijale
  • Sertifikat – Po završenom seminaru dobijaš sertifikat o pohađanju koji možeš priključiti u CV
  • Dostupnost – U grupi ima 10 mesta, što ti garantuje individualni pristup i kvalitet rada
  • Investicija koju ulažeš – Cena seminara iznosi 18.000 dinara (150 evra), veština koju na njemu dobijaš traje ceo život.
  • Popust 20% na rane prijave – Cena 18.000 14.400 dinara (150 120 evra)
  • Rezervacija mesta – uplatom avansa u iznosu od 3.000 dinara se rezerviše mesto na seminaru, dok se ostatak kotizacije uplaćuje na samoj edukaciji

20% popusta na prijave!

18.000 din 14.400 din

VREME DO EDUKACIJE

Dana(i)

:

Sat(a)

:

Minuta(s)

:

Sekundi(e)

O autoru i predavaču

Andrea Čontoš je diplomirani biolog sa užim domenom izučavanja neurobiologije i biheviorizma.

Formira autorske edukacije na temu razvoja razmišljanja i obrazaca ponašanja, naprednog učenja, verbalne i neverbalne komunikacije, koje niz godina samostalno ili u saradnji sa drugim institucijama organizuje i održava širom regiona. Obučila je više hiljada polaznika.

Autor je knjige “Umeće razmišljanja” i osnivač edukativnog centra „Brain factory“.

REKLI SU O SEMINARU:

Osim toga što sam proširila svoj kapacitet učenja i ubrzala čitanje i razumevanje, mislim da sam izašla odavde bogatija za jedno divno iskustvo!
Dobila sam odlične savete i objašnjenja za stvari koja sam mislila da neću prevazići. Pronašla sam se i hvala vam.

Uz tehnike učenja koje su bile inicijalni razlog prijavljivanja na kurs, moderator je kroz zanimljive priče uspela da nam predstavi brojne načine za povećanje motivacije, kao i efikasne tehnike kojima se značajno podiže efikasnost učenja, ma čime se bavili.
Andrea je odličan trener. Dinamična, elokventna, sve vreme održava punu koncentraciju i svima posvećuje podjednaku pažnju i vreme.

Razvio sam brzinu čitanja i samim tim dobio želju za čitanjem knjiga. Izuzetna profesorka koja nam je smisleno sve povezala u celinu, inovativna i pokreće na interakciju. Sjajno!

Dobila sam veće razumevanje toga kako funkcioniše ljudski mozak i koliki su stvarno naši kapaciteti. Tu je i motivisanost da se ciljevi mogu postići, kao i to da treba čovek da izađe iz zone komfora kako bi napredovao, što sam i postigla u toku ove obuke.

ZAŠTO JE BITNO DA ČITAMO?

Čitanje gradi svetove. Navika redovnog čitanja će izgraditi unutrašnji svet svakog deteta i odrasle osobe, više no ma koja druga navika.

Tako čitanje beletristike i romana dominantno razvija empatiju i vokabular, fantastika podstiče maštu i kreativnost, filozofija neguje logiku i rezonovanje, popularna nauka daje nova saznanja i otvara mogućnosti, psihologija pruža samospoznaju i veštine za rad na sebi, poezija gradi estetiku i lepotu izražavanja, dok iščitavanje informativne i tehničke literature donosi nove veštine i saznanja.

Čitanje relaksira više od gledanja filma. Čitanje u trajanju od svega 6 minuta može umanjiti stres za čak 68%. Televizija je napravljena da bude pasivna. Kada pustimo film ili seriju od nas se očekuje da se udobno smestimo i uživamo dok se unapred formirani scenario odvija pred našim očima. Čitanje je proaktivniji vid zabave i učenja. Čitalac mora ispratiti radnju, konstruisati likove, održati u svojoj dugoročnoj memoriji popriličnu količinu detalja kako bi pratio kompleksniju priču i načinio od nje smisao. Knjiga nam daje prostor da odstupimo i osetimo njeno značenje, istovremeno vežbajući našu pažnju. Sledstveno razmišljanje produbljuje logiku i povezivanje uzroka i posledice, te omogućava formiranje obrazaca razmišljanja. Centri za maštu rade punom parom kako bi nam generisali realistično iskustvo.

Veštije i brže čitanje, uprkos raširenom uverenju, ne oduzima uživanje niti dubinu razumevanja čitanju. Naprotiv, veći kapacitet za prikupljanje podataka, dublja pažnja i veća motivacija koju usvajanje pravilne tehnike i navike čitanja donosi, čine sveobuhvatan proces čitanja kvalitetnijim.

Čitanju radi učenja pristupa se nešto drugačije. Drugi je cilj, pa je drugi i metod.
Prva faza u učenju je prikupljanje informacija, kako bismo ih zatim selektovali, umrežili i na kraju pothranili u dugoročnoj memoriji. Bez obzira na to da li iščitavate udžbenik, prelistavate skriptu, gledate prezentaciju ili skrolujete po internetu, prikupljanje podataka se mahom vrši čitanjem. U kasnijem školovanju količina vremena utrošena na čitanje višestruko prevazilazi količinu vremena koja se koristi za sve druge elemente učenja zajedno.

Tome veštine, poput brzog čitanja, koje rade na razvoju brzine, percepcije i pažnje, duguju svoju vrednost.

Nova pismenost podrazumeva rad na sebi i svojim mentalnim resursima. Besmisleno je ići kroz život bez spoznaje sebe i svojih mogućnosti.